torsdag den 9. august 2012

City skyline

Som overskriften antyder, har jeg vovet mig ud i at forsøge at lave en city skyline.

Jeg er 100% inspireret af Cutepolish, som lagde denne fantastiske mani op på hendes youtube-kanal. Se bare her

Det er helt utroligt nemt, men kræver lidt tålmodighed - og det havde jeg heldigvis :D

Her er så mit resultat, som jeg faktisk blev ret tilfreds med, lige med undtagelse af månen ;)



Lakker jeg har brugt:

Essie - Blanc (underlag)

Gradient:
Blå: Yes Love nr. 070
Lilla: Astor nr. 200

Bygninger:
Yes Love nr. 346 (sort)
Sally Hansen - Mellow Yellow (vinduer)

Derudover har jeg brugt sort og hvid Depend art liner.

Har godt nok fået mange kommentarer... vil meget gerne se det, hvis I forsøger jer med samme mani :D

Mette

6 kommentarer:

  1. Tak tak tak... Men kan næsten ikke tage credit for den ;)

    SvarSlet
  2. Jeg har også overvejet at prøve det, efter hun smed den video op. (Fast subscriber af hendes channel på youtube her. ;-) ) Men det ser rigtig godt ud, som du har fået lavet det.

    SvarSlet
  3. Også jeg, Missy - synes simpelthen hun er genial :)
    Tak for komplimentet... Jeg er også ret tilfreds - skal bare øve mig på at lave måner fremover ;)

    SvarSlet
  4. Jeg synes også at du slap rigtigt godt fra det :) Og hvis man ikke kan lave måner, kan man jo bare sige, at det er overskyet :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha det kan der selvfølgelig være noget om :D

      Slet