torsdag den 23. august 2012

Glitter gradient

Så er det vist tid til et nyt indlæg.

Jeg har virkelig nydt sommeren, men nu er hverdagen igang igen, og det skal bloggen selvfølgelig også ;)

Jeg har lige indkøbt min absolut favorit neglelak - Deborah Lippmann "Across the universe" Det er simpelthen en af de smukkest og mest unikke lakker jeg længe har set, så da jeg tilfældigt faldt over den i en butik i Lyngby storcenter, måtte jeg eje den.

Lakken er helt klart smukkest i sollys, men det tillod den danske sommer ikke lige, da jeg tog billeder, så I må nøjes med et overskyet billede ;)

Som sædvanlig må jeg beklage den dårlige kvalitet - er taget med mobilen.
Jeg fik lyst til at tilføje noget yderligere, selvom lakken i sig selv er fantastisk.
Jeg forsøgte mig derfor med en gradient med en glitterlak jeg købte i Claire's i Spanien - den er genial og dækker super godt.

Indendørs med blitz

Udendørs - desværre ret grumset :(
Jeg er selv ret tilfreds med resultatet, og det er abslout ikke sidste gang jeg har lavet denne type gradient - man kan jo aldrig få for meget "bling" på neglene.

Mit eneste problem er nu, at jeg har fundet en mani, som jeg simpelthen er nødt til at prøve - men det kræver jo at jeg fjerner denne :( Tror lige jeg venter en dag mere, så jeg kan nyde den lidt endnu :D

Desuden skal jeg også liiiiiiige ha' klippet neglene til, så de passer bedre sammen ;)

Ha' en fantastisk weekend - den er jo lige om hjørnet :D

2 kommentarer:

  1. Wow, det ser godt ud! Jeg er også blevet virkelig glad for at lave den slags glitter-gradients. Jeg tror ikke, at man kan få for meget glitter! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for det :)
      Glitter er fantastisk, og svært at leve uden. Har fundet rigtig mange smukke eksempler på glitter gradient, så jeg er slet ikke færdig med at lave den slags ;)

      Slet