mandag den 6. august 2012

Flormar 394 med stamping

Faldte over et par lakker da jeg var i tyskland forleden. Blandt andet denne guldfarvede lak fra Flormar. Den er spækket med holografisk glitter og er bare rigtig pæn. Og det bedste af det hele. Den kostede 1,80€ det er under 15 kr! Det kan vi lide :D
Jeg har stampet ovenpå den, men min kære Penny Talk fra essie.





Da jeg lagde billederne ind på computeren, syntes jeg pludselig mønsteret lignede noget jeg havde set før. Og efter at jeg lige grublede over hvor jeg havde set det, kom jeg også i tanke om hvor. I filmen Riddick, har Thandie Newton en kjole på med et mønster der ligner utroligt meget.

KH Lisa

4 kommentarer:

  1. Jeg er rigtigt glad for Flormars lakker, jeg synes de er rigtigt gode til prisen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Har du også købt dine i tyskland??

      Slet