tirsdag den 16. oktober 2012

Music challenge dag 6 - Deep purple - Smoke on the Water

Dag 6...

Jeg har været totalt inspirationsforladt til denne sang. Det er ellers en skam, for det er en god sang, som ALLE kender.

Jeg valgte at tage udgangspunkt i farverne, smoke (grå) og water (blå) - i know, ikke særlig spændende ;)



Jeg har brugt disse lakker:

By K - no. 15 Black torn (grå)
Makeup store - Siw (holografisk på ringefinger)

Prikker:

DP summer - no. 36 (den mørkeste blå)
Max Factor - Dazzling blue

Tjek de andre dejlige damer ud:


Næste gang venter Aqua - Barbie girl... gad vide hvad det kommer til at rumme?? ;)

Mette

2 kommentarer:

  1. Jeg må indrømme, at jeg også måtte tænke en del for at finde ud af, hvad jeg skulle lave til denne mani. Jeg kan nu godt lide dit take alligevel - jeg elsker prikker! :D

    SvarSlet
  2. Polkaprikker er fantastiske.. meeeeen den kan stadig ikke måle sig med glitter ;)

    SvarSlet