torsdag den 7. juni 2012

NOTD: Pastel Fruit Punch

Det er ikke så tit jeg (Carina) laver indlæg her på bloggen, men det ændrer jeg på nu.. Og en NOTD er jo en go' start! :-)


Da jeg skulle ta' neglelak på idag, kunne jeg mærke at der skulle ske noget! En enkelt farve var (tydeligvis) ikke nok for mig :P Jeg besluttede derfor at bruge 5 forskellige farver på neglene og da det så lidt kedeligt ud, satte jeg nogle frugtfimo-skiver på.

Neglelakkerne er alle fra Mavala og de hedder; Candy Floss, Fresh Melon, Pistachio, Lemon Cream og Blue Mint. Alle lakkerne er fra nelly.com og er en del af Mavala's Delicious Spring-kollektion. Frugtskiverne købte jeg på ebay for noget tid siden og de koster nærmest ingenting. Jeg tænkte ikke over rækkefølgen og det samme gælder frugtskiverne. Selvom der er mange farver, så synes jeg faktisk det er meget hyggeligt og skægt - og det er fantastisk ud i sollys. Kunne dog ikke fange det ordentligt med mit iPhone-kamera :-( Men billedet ovenover viser nu også meget godt hvor farverigt det er!

Skulle det have interesse, så bruger jeg Mavala's Super Base-underlak og Seche Vite's Dry Fast Top Coat.

Er dette for meget for jer eller kunne I finde på at bære dette farverige design?
Ps. Skulle det være for meget, så kan man jo nøjes med en farve og en slags frugt :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar