tirsdag den 10. juli 2012

31 Days challenge, Day 10: Gradient Nails

Så blev det dag 10 i vores 31 dages challenge. I dag gælder det Gradient nails.

Jeg er super glad for at jeg måtte lave denne dag. Jeg har først fået øjnene op for gradient indenfor den sidste måned, men det er simpelthen helt fantastisk.
Som jeg tidligere har skrevet, vil jeg forsøge at udfordre mig selv lidt i denne challenge, og i dag er ingen undtagelse.
Jeg så en ny måde at lave gradient på end den jeg "plejer" så det endte med at være det jeg lavede til denne challenge.

Jeg er ikke helt vild med resultatet, men der skal jo også gerne være plads til forbedringer ;)

Jeg har brugt:
Unavngivet La Femme Beauty (lyserød med sølv glitter)
Opi - Designer de better
Gosh - Magic Star (glitter, glitter og mere glitter)
Sally Hansen - Black Out

Billede med blitz

Billede i overskyet, dagslys ;)

Håber I kunne li' dem.

Indtil vi "blogges" igen - pas på jer selv og hinanden
Mette

2 kommentarer:

  1. ku vi ikke få en forklaring på hvordan den metode du har brugt nu er anderledes end du plejer? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg plejer at lave gradient ved at lægge alle farverne på svampen på samme tid. Denne gang har jeg lagt en grundfarve og kun gradieret tippen af neglen.
      Jeg synes faktisk det bliver pænere på den måde jeg plejer... Så smelter farverne mere sammen :)

      Slet