søndag den 29. juli 2012

31 Days Challenge, Day 29: Inspired by the Supernatural

Fra venstre: Mumie, heks, vampyr, Frankensteins monster & spøgelse.

Så er det mit sidste kreative indlæg i denne 31 dages udfordring.
Temaet er "inspireret af det overnaturlige". Jeg så et billede på Google engang med nogle der ligner disse (de er dog ikke helt ens, da mine ikke er ligeså flotte)! Jeg kan ikke huske hvad jeg fandt det under og det billede jeg har er uden vandmærke på.

Men anyway; det brugte jeg som inspiration og jeg synes faktisk de blev ret søde. Jeg tror helt sikkert at jeg skal prøve at lave disse igen til halloween! Det kunne jo ikke være mere passende :-)

Udover at bruge akrylmaling til selve detaljerne så har jeg brugt neglelakker som basefarver. Til mumien, vampyren og spøgelset brugte jeg L'Oréal Color Riche's Snow in Megeve (er det tydeligt at jeg er forelsket i denne hvide lak?).Til heksen brugte jeg H&M's Hunt Me Down og til sidst til Frankensteins monster brugte jeg Mavala's Pistachio fra deres forårskollektion kaldet Delicious.

Jeg håber I har nydt vores challenge! Den er dog ikke helt slut - vi mangler jo stadig den sidste, altså imorgen :-)

Nyd jeres søndag!

Knus, Carina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar