onsdag den 18. juli 2012

31 Days challenge, Day 18: Half moon

Så er vi nået til dag 18 - er godt mok glad for mit blog-team, så jeg ikke skulle igennem alle dagene selv ;)

Nå, i dag skal jeg igen udfordre mig selv med noget jeg ALDRIG har prøvet før, nemlig half moon manicure.
Jeg har kigget lidt rundt på nettet for at finde ud af præcis hvordan man gør, og det er jo slet ikke så svært, hvis bare man har udstyret i orden ;) 
Jeg har glædet mig rigtig længe til at prøve den ene af de lakker der kommer i spil i dag. Den har ligget et stykke tid og er ikke blevet afprøvet, da jeg ikke synes den er særlig sommerlig, men når man nu skal lave half moon, kan farve nr. 2 jo være sommer og dermed gøre hele neglen sommeragtig ;)

Til denne challenge har jeg brugt følgende lakker:

Pieces - Peach
Gosh - Mystical


Sidstnævnte er en lææææækkkkeeeer farve, men som sagt ikke specielt sommerlig. Til gengæld er den møg-svær at fotografere så man rigtig kan se det fine spil der er i den. Den er umiddelbart brun, men i solskin kan man se det fantastiske lilla shimmer der er i den - mums siger jeg bare :D

Ville altså lige vise den fine lilla :)

Nå, men nu til den egentlige opgave:


Jeg skal helt sikkert forsøge mig med half moon igen - det ser jo super fedt ud, og næste gang, kan det være jeg kan gøre det mere jævnt og fejlfrit ;)

Synes det var lidt svært både at fange den brunlige, lilla og peach farven på een gang, but you get the idea ;)

Tak fordi du kiggede forbi - det er altid en fornøjelse :D

Mette

2 kommentarer:

  1. Jeg synes, at det er sjovt at skulle igennem alle udfordringerne selv. Men lige præcist halvmånerne glæder jeg mig ikke til.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er ikke fordi jeg ikke ville igennem alle dage, men vi har lavet Challenge hver dag, og det ville have været for meget hvis jeg skulle gøre det alene ;)
      Jeg var selv meget spændt på Half Moon, men det er slet ikke så svært som jeg troede - vil råde dig til at se en masse youtube tutorials, det hjalp mig :)

      Slet