onsdag den 18. juli 2012

NOTD: Gradient + stamping

En hurtig NOTD. Jeg fik lyst til at lave en gradient mani. For at gøre det så nemt som muligt for mig selv, nøjdes jeg kun med at vælge 2 farver. To lilla lakker, hvor farverne ligger tæt op ad hinanden.OPI DS Temptation,og Essie Sexy Divide. Resultatet blev fint, og det var en hurtig måde at kvikke en alm mani op på. Men mit stamping grej lå fremme, og det fristede bare så meget lige at stampe ovenpå den lilla gradient. Så det gjorde jeg altså.. Selvfølelig med Penny Talk fra Essie.





KH Lisa

4 kommentarer:

  1. Woohoo det ser sejt ud. Fab lilla!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi sys også det er temmelig vellykket ;)

      Slet
  2. Uh, Temptation er bare *så* smuk!

    SvarSlet
    Svar
    1. JAAAA den er så!! Har du den selv?

      Slet