torsdag den 5. juli 2012

31 Days Challenge, day 5: Blue

Dagens challenge hedder Blå. Så jeg har valgt at bruge en af de flotteste blå farver i min samling, hvis ikke den rent faktisk er den flotteste. Det er Essie - Auruba Blue. Jeg har prøvet at pifte farven lidt op. Hvilket egentlig er lidt synd for den flotte blå farve. Men de fleste neglefanatikere ved sikkert godt hvordan Auruba ser ud.


Jeg har sådan set lavet en layering (flere lag mani). Til den har jeg brugt Essie- Auruba Blue. Ovenpå den har jeg brugt Kleancolor  - Vegas Night og ovenpå den har jeg brugt en 3. farve. Det er Essence - Blue Addicted. Det er vist en Deborah Lippmann Dupé. Den hedder vist Across the Universe.  




Her er billeder af de to lakker jeg har brugt som "layering".

Håber i kunne lide det :)

KH Lisa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar