fredag den 13. juli 2012

31 Days Challenge, Day 13: Animal Print


Uuuuh, fredag den 13! Spoooookyyyyyy.. Eller noget ;-)

Idag skal der fremvises animal print, altså dyreprint. Jeg valgte at bruge leoparden som inspiration, men i stedet for at fylde alle neglene med leopardpletter, valgte jeg at holde mig til venstre (her; højre) side og toppen af neglen.

Min basecoat er Mavala's Super Base. Basefarven er ELF's "Smoky Brown". Guldpletterne er H&M's "Golden Treasure" og pletternes omrids er ELF's "Chocolate".

Jeg havde egentlig tænkt mig at smide en topcoat på, men da jeg sad og kiggede på neglene mens de tørrede, tænkte jeg at jeg egentlig godt kunne lide looket uden. Det giver lidt ekstra tekstur at man kan se de forskellige neglelakslag og tekstur er vist kun en god ting når man skal efterligne dyrepels! :-)

Jeg håber I passer på idag - det er jo ikke til at vide hvad der kan ske! ;-)

Weekendknus fra Carina :-)

1 kommentar: