tirsdag den 17. juli 2012

31 Days Challenge, Day 17: Glitter

Jeg skal vist til at pleje mine negle liiidt bedre! :-)

Da jeg så at jeg skulle lave en challenge med glitter, gik jeg allerede i gang med at planlægge. Jeg havde egentlig tænkt mig at bruge noget "glitter dust" og så lege lidt med det. Men min kærlighed til China Glaze's Riveting og Electrify (ringfinger) var for stor.

De to lakker er en del af Hunger Games-kollektionen og de to første China Glaze-lakker jeg købte. Riveting er en pang-orange med guld og orange mikroshimmer i. Electrify er en guld og rød glitter.

Så undskyld at dagens challenge ikke blev til mere end dette, men jeg kunne ikke forsømme mine to yndlingslakker. De skulle også ha' lov til at være med! :-)

Jeg håber I får en fantastisk dag!
Knus, Carina :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar