lørdag den 14. juli 2012

31 Days Challenge, day 14: Flowers

Dagens tema i challengen er 'blomster' - og jeg har derfor forsøgt mig lidt med at lave nogle simple blomster. Jeg havde lavet to forskellige slags, men kunne ikke beslutte mig for hvilke der skulle i indlægget - så I får bare begge.


Disse negle er lavet med Hot MakeUp lakker, som jeg købte da jeg var i Tyskland sidst. Som grundfarve har jeg brugt Pacific, som jeg virkelig synes har en flot grøn farve. Blomsterne er lavet med Hot Lillac (lilla) og Wild Ocean (blå)

Undskyld det dårlige billede
Som grundfarve, har jeg brugt Rimmels Sun Downer, som er en super dejlig mørk orange. Blomsterne er lavet med China Glazes Sunshine pop og prikken i midten er en af depends lakker (nr. 132).

/ Christina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar